2014 m. rugsėjo 6 d., šeštadienis

Riestainiai

Šį savaitgalį šurmuliuoja Vilniaus dienos, daug įdomių renginių nusimato. Nutariau ir aš apsilankyti, pasikultūrinti, muzikikės pasiklausyti.
Tik man yra vienas didelis minusas visame šitame renginyje, tai tie prekybininkai per visą Gedimino prospektą. Aš suprantu, kur daug žmonių, ten ir verslas, bet man tas turgus, tikrai turgus, gadina visą šventę. Kuo skiriasi šis turgus nuo Kaziuko turgaus? Aš nesakau, kad turgus apskritai yra blogai, tačiau reikėtų atskirti kultūrinio pobūdžio šventę nuo prekybinės šventės. Na, bent jaus aš manau, kad Vilniaus dienos yra kultūrinimo ir pramogų šventė. Čia tik mano asmeninė nuomonė.
Tačiau šios dienos įrašui mintį pamėtėjo tas turgus. Norint patekti iš taško A į tašką B reikėjo keliauti pro turgininkus ir ten užmačiau prekiaujančiais riestainiais, ei, jei jau Kaziukas, tai ir mano namuose turi būti Kaziuko atributų - riestainių.
Pabandykit pasigaminti. Tikri Kaziukiniai riestainiai.
Iš šio recepto išeis šeši riestainiai. Norit daugiau. Dvigubinkit.

Reikia:


Įmaišas



  • 48 g kvietinių miltų 550
  • 80 g vandens
  • 1 g šlapių mielių

  • Viską užmaišyti, palikti 3 valandom kambario temperatūroj, vėliau dedam į šaldytuvą 12 valandų.
Pagrindinė tešla
  • Įmaišo
  • 260 g kvietinių miltų 550
  • 80 g vandens
  • 3 g šlapių mielių
  • 20 g medaus
  • 8 g druskos
Sumaišykite mieles su vandeniu, leiskite pailsėti apie 3 min. Per tą laiką sumaišykite likusius ingridientus, po to supilkite mielių ir vandens mišinį, minkykite apie 10 min.
Paimkite tešlą ir pasverkite apie 85 g. gabaliukais. Tada padarykite volelius apie 25 cm ilgio, perlenkite ir padarykite ratą su skylute. Dėkite riestainius ant kepimo popieriaus ir leiskite pailsėti apie 2 valandas kambario temperatūroj arba dėkite į šaldytuvą  10 valandų.
Užvirinkite didelį puodą su vandeniu, na per nepilną sprindį vandens nuo dugno, įberkite šaukštą cukraus ir dėkite riestainius, po viena ar daugiau jums išeina, tik nepamirškite jog jie dar pūsis, tai reikia jiems laisvumo plaukiojant ir pavirkite juos iš kiekvienos pusės nuo 30 sekundžių iki 1 min. Dėkite ant skardelės išklotos kepimo popieriumi.
Įkaitinkite orkaitę iki 250 laipsnių,šaukite riestainius ir kepkite 15 min., kol taps šviesiai rudos spalvos.
Skanaus


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą